2013. ápr 11.

Egy digitális világban én vagyok az analóg...

írta: Önkéntes Véradó
Egy digitális világban én vagyok az analóg...

Ahogyan a bevezető posztban már utaltam rá, a különféle adminfelületekkel folytatott reménytelennek tűnő küzdelmem sok vidám percet szerez majd a nálam technikailag felkészültebb felhasználóknak. Most éppen a blog Facebook oldalával gyűlt meg a bajom... a pontos esetleírást inkább mellőzném, legyen elég annyi, hogy néha még magamat is meglepem.
A lényeg: mostantól elérhető az Árnyékmandátum blog a Facebookon is. :)
A Facebookon osztom majd meg azokat az apró szösszeneteket, amikre egy egész posztot nem szeretnék szánni, továbbá híreket némi kommentárral, amikről aztán lehet vitázni, vicces dolgokat röhejes közéletünkből, valamint ott adok hírt az új posztokról is.
Nem célom teleszemetelni az üzenőfalatokat, úgyhogy ez ne tartson vissza senkit: nem lesznek óránként cicás videók és napi három "oszd tovább, vagy az univerzumnak kampec" felhívás. Ígérem! :)

Szólj hozzá

szolg.közl.