2014. dec 23.

Karácsonyi sasjózsizmus

írta: Önkéntes Véradó
Karácsonyi sasjózsizmus

Advent idején az utcán járni alapesetben is giccsmérgezést okoz, hiszen ilyenkor minden üzlet teleokádja kirakatát és homlokzatát a karácsony szent szellemével, tekintet nélkül arra, hogy bálás ruhát árul, autóalkatrészt vagy éppen kimért bort.
Ilyenkor természetesen a reklámplakátok is a szeretet és a békesség jegyében buzdítanak minket pénzköltésre.
De mi van akkor, ha mindezt a rettenetet megfejeljük azzal az affektáló modorossággal, mely azokra a karácsonykor is csak kényszeredett vigyorral fogadott távoli hölgyrokonokra jellemző, akik ordenáré színű nejlonblúzban érkeznek, és eltartott kisujjal kortyolgatják a tojáslikőrt? A Vodafone rájött. Ez:

dimidumi.png

Szögezzünk le valamit: olyan kifejezés, hogy dimi-dumi, semmilyen réteg- vagy csoportnyelvben nem létezik. Vagy ha mégis, akkor az enyhítő körülmény lehet bármilyen könnyű testi sértés esetén.

Sajnos a Sas-kabarén nevelkedett kreatívok nem álltak meg itt. Úgy érezték, hogy most végre tényleg elkapta őket a flow. Így megszületett ez a plakát is:

hacacare.png

A hacacáré szóval legutóbb a Mikroszkóp Színpad egyik szilveszteri förtelmében találkoztam, és már akkor is csikorgattam a fogam.

És vajon mi van akkor, ha a fent említett nejlonblúzos néni magával hozza az ő urát is, aki ünneplőben érkezik (vagyis indamintás nyakkendőt húz a mellszőrig kigombolt ingre), már délben csatakrészeg, és folyamatosan obszcén poénokkal és öblös röhögéssel terrorizálja a jobb sorsra érdemes rokonságot? Nos, akkor ez a végeredmény:

aranya_2014-12-11.png

 

Modorosság-mentes karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek!

Szólj hozzá

agyhalál legalja médiafika konzumzombik sasjózsizmus Harácsony reklámszutyok